2016年8月1日 星期一

迷你電飯煲 一個人的午/晚餐 德國鹹豬手

開始多自己煮食時經常吃麵, 朋友知道有點嘆息! 建議我買個迷你飯煲煮飯, 於是便著手物色!

在展銷攤位介紹這個飯煲可煮飯、煲湯、蛋糕、乳絡、粥等, 現時我只用到煮飯、蒸餸 ...

最容易是蒸排骨, 第一次蒸貴妃妦 (鑊)不懂得去腸的污物, 諗起自己都笑 ...


有時一次過煮3碗飯, 烚菜, 飯餸就一次過在鑊裏蒸, 方便、快捷省時! 預備了材料, 都只是約 20 分鐘!

我愛油律仔, 這鮮美的小魚小時候媽媽常蒸的, 現在我曉得蒸了!


有網友見我這相說 "豐富", 鏡頭前而已, 實在剛好一人份, 還要吃多點! 鹹檸檬蒸烏頭 I like ! 懷念爸媽蒸這魚的味道!


一個人吃身體需要的養份不會少, 若是等到其他家人同枱才吃多味, 早就營養不良了! 初時經常吃麵時手指生刺, 腳指又灰甲 (現在還在慢慢退去 ...) 望快點好, 恢復原樣!

多得網友 神鳯 教我蒸多寳魚放糖就不會腥, 有的建議下果皮有的說多薑, 蒸出來就是這樣子!


曾有網友跟我說我一餐可兩人吃, 他只要 3 隻雞翼、少許菜、一碗飯, 我笑說不跟他練仙!


蒸三色蛋做到鏡面, 都是網友教的, (Anne) 打蛋用温開水, (神鳯) 加蓋蒸! 得了! 好用! 免得我把蛋蒸出蜂巢樣!

秋葵 ~ 營養豐富, 修補受損髮質, 可補胃璧, 防癌糖尿, 好啊!


有次我不想吃菜, 網友看到相說: 沒菜! 那刻我警醒, 出街買菜去! 一個人也要注重身體健康, 不要沒心機, 不可懶的!

鰻魚汁煎鯖魚, 好味! 現在懂弄多點花款了!


從前爸爸在時我買個瓜回家也猷猷疑疑, 買不成的, 現在覺得解脫了! 這香瓜內外形、味道活像似小密瓜, 只是這不夠甜!


一天飯煲的蒸氣孔甩掉了膠圈, 得到荃灣廠區去買配件, 途中在 Oyster Bar & Grill 吃了這頓德國鹹豬手, 肉質很滑, 正!


在這段時期學會了多點烹飪, 當中心情有起有跌, 多得網友參與其中, 特別是 Anne 的關懷、教導, 為我吃得正常而開心! 我好感動!

身體似在調節, 有點亂子, 晚間用厨房被人駡 "阻住晒", 有時一個人煮食我感有點灰、有點累, 感謝網友有過的鼓勵、提點使我在這段日子當中感到有伴、欣慰!


日子有功連電飯煲做蛋糕都巳難不到我了! 按此參看: 班蘭蛋糕 電飯煲食譜

27 則留言 :

  1. 其實蒸咩魚都可放糖就不會腥腥了::kk3006
    一個人煮飯,也可以煮到健康餸菜的
    我習慣買咩餸菜也分開煮食,咁就新鮮呢
    由其煲湯,滾湯一樣可以分開兩天食材的

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳯! 說得對!

      餸菜買小份多點分兩餐, 多點款, 一次準備可省功夫時間, 好啊!

      晚安! :)

      刪除
    2. 對呢..每次餸菜買小份,多點分兩餐::oo2012
      咁就..天天唔同款餸菜,食得健康呢

      刪除
  2. 天天食好D,瞓好D,有時間上上網感到有伴::mm1571
    眨吓眼時間過得好快嚟Ѽ天天都過得歡樂精彩

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳯:

      網絡網友的確豐富了生活, 大家都愉快! ::_2157

      刪除
    2. 大家好網友,大家生活都唔一樣
      自然豐富,又愉快分享呢::kk3049

      刪除
  3. 八號風球喇★。゚☾好友☁¨*☆甜夢安睡♦・゚✬::mm2370

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳯:

      我這邊風雨來去都覺安靜, 現在晚風涼快, 好睡! :)

      刪除
    2. 大埔...一時安靜,一時還風還雨::mm2370
      12:40落左八號風球,神公下午4:00開車了

      刪除
  4. 我一個人食時都超簡單,一定會煮麵,方便呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. Samwei, 晚安!

      你說不跟家人、同事、朋友一起吃東西的時間吧! 吃得簡單煮個麵方便! 我說的是長期日常獨自煮食啊! 得顧及營養啊! ::vv4038

      刪除
  5. 中午我一個人食時都超簡單,麵包或煮麵。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella, 晚安!

      晚上你和家人一起吃一大桌餸菜吧! 我除了假期晚上有時和家人一起吃! 平日就自己顧飲食, 盡量煮得簡單又有營囉!

      有時我也煮麵, 最想有菜、有點肉 ...

      刪除
  6. 回覆
    1. Lau Andy, 晚上好!

      有時間嘗試下厨煮食, 多用途的迷你飯煲就發揮作用了! :) 可望添樂趣!

      刪除
  7. 回覆
    1. Story Teller,

      是的, 現正當造, 試試無防! :)

      刪除
  8. 雅姬蘭,睇你D相,其實你都識整幾多嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. Small U. 晚上好!

      比起初煮食時, 多了嘗試, 算是懂多點啦! 簡簡單單, 吃飽有營便滿足!

      記得你提過我 "不想吃也要吃" 之類, 記下, 收埋了! :x

      刪除
    2. 有時胃口冇咁好,唔吃多吃少少都好過完全不吃嘛。

      刪除
  9. 我真係未食過秋葵,好吃嗎?
    秋葵樣子有點似絲瓜...

    回覆刪除
    回覆
    1. Ka Ka, 晚上好!

      秋葵味道似青淡的豆, 有點滑, OK 架! 現正當造市街有賣! :)

      刪除
    2. 大夫,

      我也喜歡鹹檸檬蒸烏頭鹹味和魚味, 正!

      刪除
  10. 你買的瓜好靚 , 看來多汁滋味, 是蜜瓜嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Key Case, 晚安! :)

      這是香瓜, 和密瓜很似, 大小如一卷厠紙般, 我買的細些不怎樣甜 ...

      刪除