2019年8月19日 星期一

雨傘簡單修理.可暫用

撐開傘遮骨小勾甩了, 好彩還打得開, 只是不順, 還可擋雨!

去揀新的還沒合心意的! 回家想找鐵線試修又太粗!

見到扎麵包袋的鐵線取出剛好恰用!

就用它穿過小孔繞了圈扭實,又順利開到了!

這樣雨傘還可撐一段時間啦!

17 則留言 :

  1. 回覆
    1. Stella Luk,

      環保好! 不因為傘損掉小部份而扔掉整把傘嘛! :) 現在都不知那裏有人修傘了 ...

      刪除
  2. 自己可修補都好,可用多一陣。我哋都會。

    回覆刪除
    回覆
    1. samwei,

      隨身用的物件用開有感情, 可修就修, 都想 keep 得耐啲! :)

      刪除
  3. 回覆
    1. Gael,

      係呀! 我又喜歡做一點小手作! :)

      週五愉快!

      刪除
  4. 我覺得現在的雨傘好易損壞

    回覆刪除
    回覆
    1. Key, 晚上好!

      係呀! 大風時有防風作用的遮都吹斷, 還是避一避好! 用過幾把遮最後柄都有半縮不回去 ... ^^'

      刪除
  5. 夠環保,我個人比較懶,通常都會即刻買返把新……🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. Teddy Kiu,

      在圖書館遺失 4、5 把新舊的傘了 ^^" 都打算買過新的, 不然等又掉失了就去買過 ... ^^" 現在用得用住先!

      刪除
  6. 晚上好, 現時的雨傘不貴, 買過把啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy,

      傘不貴, 但如樓上所講, 覺得而家啲遮好易壞, 在買新之前用住先啦!

      晚安! 美夢! :)

      刪除
  7. 你好, 我又返來G-BLOG喇! 早前以為停辨就冇咗! 原來又可以重來. 你修遮好成功呀! 謝謝分享!

    回覆刪除