2018年5月31日 星期四

吉野家

這些照片有舊有新, 那時覺得飯很好吃, 彈牙的日本米! 圓圓的, 有光澤, 現在 ...

多數下午茶時段去的, 貪快、便宜! 排隊到了收銀點了麵飯, 不多久就可吃了!


1. 覺得餐具簡單擺上青魚、小片檸檬幾好, 牛肉飯是主食, 有時肉汁幾香!

2. 三文魚、蟹籽飯初出時經常去吃, 淡淡三文魚味、愛咬脆卜卜的蟹籽, wasabi 也配得剛好, 微辣, 涼食幾清新!


3. 間中有水晶粉, 粉絲之類, 撈芝麻醬, 好味!
. 紅豆綠茶的綠茶味也好, 濃度剛好!

4. 野菌海苔也愛吃, 喜歡菇類的味道, 紫菜味幾特出!



. 什果檸七, 芝士牛肉飯從前會試的, 不過現在很少吃芝士少了, 因減吃奶類食品 ...

. 偶然也有薯餅, 不過不失啦! 算是可間中換換口味!


. 2 蚊奶茶那裏找尼? 偶然會叫關東煮都算有點花款, 温泉蛋撈飯滑滑的, 間中食幾好!

間中新品推出都有一定新意和吸引力, 這個迷你的茶碗蒸蛋, 有蟹柳和鳴門卷都不錯! 我都想可自己試整呢! ^^


還記得多年前同學提起吉野家笑得很開心的樣子, 說是便宜抵食, 到現在我間中都有去, 有時會取薑片, 叫半杯冰沖綠茶又得幾好丫!

還見過人取牛肉汁, 辣椒調味, 幾好 ...


奶茶紅豆冰 - 茶味好正! 有次我近  4 時去, 飲了夜裏睡不着尼! 還是得早點去的!

楜麻玉子烏冬又出場! 喜歡滑溜的蛋! 啜着吃! 紫菜有了新脆感, 好呀! 現在的我更是在戒茶, 不過炎炎夏日很難擋得住冰凍的它呀! 間中飲吓很享受!


10 則留言 :

  1. 奶茶紅豆冰,新野喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Key Case,

      奶茶紅豆冰都算係近年既新飲品, 茶味不錯! 好過另一間的不覺好味的麥精紅豆冰囉! :D

      週日愉快!

      刪除
  2. ☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得🎈╠╣aΡpy週末✨
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮★
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯º°¨⊹
      O
       o
     .∧_∧・。。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___₡*。。゚Ϡ
    /└-(____/∴♬♪♫♩∵
    ஜ❉۩۞۩✾ღೋგ*ഐ☘

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳯!

      晚安! 美夢醒來又週日愉快啦!

      刪除
  3. 好耐冇去吉野家,以前好多時我都會加個鯖魚的。

    回覆刪除
    回覆
    1. Small U.,

      通常飯的温度好適中易入口, 隨時有得食、有魚, 小小哋唔錯呀! 現在夏天家裏厨房悶熱、人累, 就會多咗啲去快餐店 ...

      週日愉快! :)

      刪除
  4. 我都鍾意下午茶時段去,人少啲又抵食XXXD
    之前有個鰻魚蛋飯都好正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. HK Gael,

      係呀! 我錯過了鰻魚蛋飯添, 間中食鰻魚壽司, 聽聞有孔雀石綠這東西後就少食了, 全安時又再可試了!

      刪除
  5. 我她少去吉野家,覺得佢啲野食偏甜.

    回覆刪除
    回覆
    1. Lau Andy,

      洋葱甜! 或許是醬汁 ... 其他都 ok 啦!

      刪除