2018年6月14日 星期四

一巢生四兒

好生猛! 望見父/母送食物回來企起身探頭索食!

夜裏聽到老鼠 "吱吱" 叫, 才發現是小燕給出入聲吵醒 "投訴"!
以後我得更輕手關門, 更細聲!

牠們未懂唱歌!


有次我在跟躺下的貓玩, (一隻父/母)牠府衝掠過面前,
接着再次飛到近我一尺處叫得響亮想嚇走貓, 高過貓所在 2 尺, 勇!
似要幫拖 ... :) 又守衛"牠家園"!

我跟貓無奈對望, 貓知要走了!

10 則留言 :

  1. 回覆
    1. Stella Luk,

      燕子每年都有, 這麼膽大少有呀! :)

      週末愉快!

      刪除
  2. 回覆
    1. samwei,

      燕子父母不低飛接近/跟貓/捕食者遠離, 小燕在屋簷很安全的啊!

      刪除
  3. 最驚佢哋學飛時,識飛與未識飛之間跌落地面。

    回覆刪除
    回覆
    1. Small U.,

      你想得太殘浩了!! 從前有小燕被擠掉落地面, 放牠回巢又再重墮 ... 終救不了! :(

      一巢四兒空間剛好, 不擠迫了!

      刪除
  4. ✨º¨☆🌟
    ☾*。💫好友🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ──────────────╚═╝☁。゚❉
    端午節快樂🛶╠╣aΡpy週一

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. HK Gael,

      係呀! 貓本在跟我玩, 沒反撲燕子, 都係好彩呀! :)

      刪除