2017年12月5日 星期二

咖喱薯仔雞翼

咖喱味引人垂涎, 菜式美味外感冒初起時我亦想起找咖喱羊/雞吃! 因為據說咖喱中的薑黃素有助促進血液循環、殺菌等能舒緩狀況, 試過係 work 既! 不治而瘉! 有血凝問題的人先詢問醫生!

準備講究一點入餚前先把粉炒香! 白鑊 (不用油) 下咖喱粉用文火 (如圖) 略炒至出香味即可! 用的時間很短, 不能久炒, 小心把粉炒燶啊!


材料:
雞翼 - 10 -12 隻, 解凍用鹽醃最少一小時, 洗淨抹乾!
薯仔 - 中大一個切件 (這裏用三個細的)
薑片 - 少許, 拍扁
咖喱粉 - 2 茶匙
椰漿 - 半盒
辣椒粉少許



1. 生鐵鍋燒熱至起白煙、下油, 收細一點火略略回温, 爆香薑片, 下雞翼炒至表面略轉金黃
2. 下薯仔略炒, 加水至蓋面煮熱 5 分鐘
3. 灑下部份咖喱粉、少許椰漿, 攪勻, 火轉少一點燜幾分鐘
4. 將咖喱粉全部加入, 略煮一會, 倒入全部椰漿攪勻略煮
5. 加入辣椒粉攪勻, 熄火焗一會, 盛起即成!

燜薯仔的時間按切的大細, 細的時間短一點, 太細則容易變粉! 大的燜久一點!
把即食麵不用的辣椒粉留下來, 不浪費, 這時用得上也好方便呢!



咖喱薯仔雞翼飯, 色香味俱全帶點辛辣, 不錯!

另一味道清新的雞翼煮法 -
請按此參閱: 檸檬雞翼

27 則留言 :

  1. 咖喱薯仔雞翼,你真係很用心,一定很好味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella Luk, 晚上好!

      今次最滿意係個咖喱汁味道啦! :)

      刪除
  2. 我都係愛傳統咖哩(印度咖哩)多些,青咖喱都吃,但味道淡一些。

    回覆刪除
    回覆
    1. Small U.,

      你能煮印度咖哩、青咖喱好呀! 這我會出街才吃! 自己煮好滿足, 有份親切感呀!

      刪除
    2. 當然...不是我煮的啦。都是出街食

      刪除
    3. Small U.,

      想起當年遊印度並沒吃咖喱, 反而喜歡上牛奶雪糕, 很香滑的, 去到要試試啦!

      刪除
    4. 聖誕嚟喇,祝有一個輕鬆自在、開開心心的假期。

      刪除
    5. Small U., 聖誕快樂!

      謝你記得探我喎! 我就想開心過能輕鬆自在, 多休息, 我生病中呀 ...

      你要玩得開心呀! 儲多啲寫作靈感啦!

      刪除
  3. 我都覺得用咖喱粉香好多,原來仲可以醫感冒咁正^^

    回覆刪除
    回覆
    1. HK Gael,

      用咖喱粉可自己炒香, 又可用料調較味道, 比起用咖喱磚有彈性, 好呀!

      感冒初起我吃它試過可退卻病情! 好啊!

      刪除
  4. 💕開心萬事得🎈╠╣aΡpy週末💞
    ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗❥
    💛█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█*¨❣💜♡
    💙█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_გ💚*♥
    ╚════♪♫*¨*۩۞۩•♩♬✾════╝⊹❤
    好友⛅早晨🌀午安🌞黃昏🌈傍晚好🦋
    💻回覆完大家🚪我去彩紅士多玩貓嚟🐈

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳯,

      週一愉快! 你又可見你愛貓玩樂一番啦!

      刪除
  5. 呢隻咖喱粉我都用過,確實唔錯~唔太辣.

    回覆刪除
    回覆
    1. Lau Andy,

      開始就用這咖喱粉了, 味道適中可自己加其他材料配搭, 幾好呀!

      週二愉快!

      刪除
  6. 薑黃素有助促進血液循環、殺菌

    回覆刪除
    回覆
    1. 大夫,

      你又抄文回應喎, 好趕嗎? :D

      刪除
    2. the medicine 回應
      without a Chinese writing pad

      刪除
  7. 回覆
    1. Teddy Kiu,

      見你這樣說很開心呀! 網友也說也我煮的有進步! :)

      聖誕快樂!

      刪除
  8. 回覆
    1. Man Man Leong, 聖誔快樂!

      祝你有個開心假期! :)

      刪除
  9. 回覆
    1. Lau Andy, 聖誕快樂!

      青山綠水,城市大街、小巷玩得開心啲!

      刪除
  10. 雅姬蘭 , 咖喱薯仔雞翼是我至愛的食物 ,
    祝你聖誕及新年快樂及如意 !

    回覆刪除
    回覆
    1. wong Eddy, 聖誕快樂!

      新年進步, 生活愉快, 身體健康! :)

      刪除
  11. 女廚神雅姬蘭,聖誕愉快,新年富足健康!

    回覆刪除