2012年8月16日 星期四

減肥 減肚腩 益智瘦身 ^^

有天老同學問我不開心時會做什麼? 答: 化悲憤為食慾! 同學: 啋! ...

我說: 不開心時還可以有肚子飽足的感覺補贘一下嘛 ...

*      *      *
有次一個人坐到 sushi bar 吃壽司,&nbsp叫埋單時, 有鬆一口氣的侍應細語: 佢終於停啦 ...

在家感到悶又去吃超市買來的杯麵, 但不常吃! 發現麵條有圓有偏的!

覺得日清杯麵巳不像初出的大芽靚麵般好吃, 湯還 OK!

零食、甜飲加加埋埋, 肚腩就隨之而生出來了!

*      *      *

於是做 Sit-up: 平時每晚 10多, 20 次, 讀書時試過 50 次都得! 有說這只是幫助收緊腹肌, 但我就覺得 work 既! 有效減肚腩!

*      *      *

青少年之為什麼這麼青春有活力, 身形又 slim! 羨慕吧!! 除了新陳代謝快, 運動多, 走路廷胸收腹, 塗辣椒瘦、減肥膏、V8 當飯、捱餓、飲燒脂咖啡 飯後慢步 15 分鐘 ... 還有高速思考有助消脂!

閒時我會到圖書館, 好奇地隨手拿一些我沒看過的書, 新舊不打緊, 有興趣的還好! 但不要是消閒雜誌!


在家一邊看, 吸收知識, 一邊快速朗讀, 練英文, 運運氣, 少的 15 分鐘, 有時間 2 - 3 小時,

運氣有助收複或會感到要上厠 ... 日子久了肚腩就縮減了!

咀部動作要細, 免得有皺文!!

*      *      *

有時消化不良、便秘, 感到肚漲漲的! 睡前用掌心在肚皮上輕輕的向右打圈 30次, 再向左 30 次! 明天如厠時便可以順暢了!

這動作自己自動自覺做起來, 在論壇又聽人說過, 有效喎!

29 則留言 :

  1. SIT UP收緊肌肉,對收肚腩當然有效。因為好多時不單肚有脂肪,還是腹部肌肉鬆弛呀!
    [版主回覆08/17/2012 10:52:30]早晨! Sit-up 收緊腹肌看上去肚都瘦了啦! 對腸道懦動都有點幫助, 消化好肚腩又小些 ^^

    回覆刪除
  2. 謝謝實用健康之訊分享! ........試試有效高速思考有助消脂!
    [版主回覆08/17/2012 10:54:16]吸叫知識動腦根對自己都好, 消多餘脂肪又好看些! ^^

    回覆刪除
  3. 一見咖菲就好開心...掛8號風球了...神婆回家...〃☆〃
    [版主回覆08/17/2012 10:55:00]早晨, 現在3號, 天氣轉好了 ^^

    回覆刪除
  4. 閒暇最好做些帶癢運動,援步跑消脂肪.
    [版主回覆08/17/2012 10:58:54]是呀! 由其像你經常四出拍攝的人很注重體魄健康, 我哥職業攝影也有時一早跑步, 我就在家做點小運動囉

    回覆刪除
  5. 收肚腩減肥對身體有益,但要控制食欲卻好難呀。
    [版主回覆08/17/2012 11:01:47]早晨! 吃慣一個份量, 節食又覺得肚餓, 堅持的確有點難度, 不過為減肥, 還是要忍一下 ..

    回覆刪除
  6. 我識食唔識做, 個肚腩都好大架。
    [版主回覆08/17/2012 11:04:45]我猜住英國的你有肚腩都不像港人般"突"吧, 外國人肥都身形都比較均衡 ..

    回覆刪除
  7. 雅姬蘭朋友:你好!多謝分享...彎腰是收肚腩最佳方法(站立)
    原來看書時...朗讀是可做呼吸運動
    [版主回覆08/17/2012 11:07:27]早晨! 高速思考, 擴建新思維, 朗讀運氣可助消脂啊! ^^

    回覆刪除
  8. 雅姬蘭:妳好!謝謝分享!Sit-up: 平時每晚 10多, 20 次...有效減肚腩!我會試題吓....最近很少到公園做運動...只是游泳...沒有用..肚腩大著
    [版主回覆08/17/2012 11:09:59]早晨! 我就是有肚腩不敢穿泳衣了, 聽聞有些公眾泳池水含菌超標也怕怕 .. 在家做點小運動補救一下 ^^

    回覆刪除
  9. 早晨好 ! Akina.. 食得健康; keep 著做運勤.. 非常重要.
    [版主回覆08/17/2012 11:18:25]早晨! 食我有點放緃囉 ... 要歸正先得啦!

    回覆刪除
  10. 心愛如今好的好網友........八號風球趕來趕去..........竟然溜夜就跑左.........! 詩詩好榮幸認識到妳.......!
    [版主回覆08/17/2012 14:10:05]多謝到訪 我吃過抄丁, 你是說新出的冰杯麵嗎?
    .
    我表哥說教我微波爐叮杯麵, 只是未試過 .. ^^
    [詩緣回覆08/17/2012 13:03:43]其實吃出前一丁......可以有兩種絕炒方法.........!

    回覆刪除
  11. 早晨, 現在1號, 天氣轉好了 ^^可去同朋友食生曰飯...

    回覆刪除
  12. 嘩!您個網誌打扮得好靚及好有個人風格呀, 真想向您請教請教哩。謝謝您曾到訪並留言, 嘻, 遲些有空才再來欣賞一下您的分享啦, 祝您有個愉快的週六日。
    [版主回覆08/18/2012 12:44:09]午安! 謝讚先! ^^ 現在我文一半是教美化網誌版面的, 喜歡學習, 歡迎隨時來啊! ... 祝週末愉快!

    回覆刪除
  13. 不開心的時候, 狂食是最好呀~~
    [版主回覆08/19/2012 11:05:48]是吧! 也有同學給這想法打個哈哈的 ^^ 祝週日愉快!
    [Key回覆08/19/2012 10:53:52]哈哈~很樂觀的想法.
    [版主回覆08/18/2012 21:58:47]最好揀之前不捨得吃的來試, 貴的, 好味的, 食完後有新目標努力儲錢吃 不再想肥了 ..

    回覆刪除
  14. 哈哈....我最喜歡那種日清杯麵,用溒水一沖就食得...
    [版主回覆08/19/2012 11:11:04]旅行時我也會帶些乾糧以備萬一, 到印度旅行時見到團友吃杯麵, 不過新鮮印度烤餅勁好吃呢 ^^ 祝週日愉快!
    [慧姐、有慧..回覆08/18/2012 23:48:39]哈哈....係呀....我這次旅遊都帶定幾個杯麵,我怕東北人的食物不合我口味!但又怕有肚腩,只吃了一杯,其它,給朋友吃了....
    [版主回覆08/18/2012 23:40:55]杯麵出加大碼引誘你啊! 哈哈 黑蒜油味又幾好食 .. 為了減肚腩, 得忍下了 ...

    回覆刪除
  15. 哈哈......需要嘗試!
    [版主回覆08/19/2012 21:15:23]哈哈! 晚上好, 祝你成功 ^^

    回覆刪除
  16. 雅姬蘭,你好!Sit-up 對於收緊腹肌好有幫助。我現在每天抽出30分鐘快走運動。效果也很不錯。
    [版主回覆08/19/2012 21:17:35]妳好勸力啊! 原地跑 100 下我都得 其他我真要加把勁 ...

    回覆刪除
  17. 你的這一篇好似我哩!又要食又要做sit up,又鐘意睇消閑書藉,哈!哈!仲有便便添!
    [版主回覆08/20/2012 10:39:20]早晨! 保持心情愉快同時, 大家也在努力 keep fit 啊! ^^ 消化暢通都好緊要 ^^ ..

    回覆刪除
  18. ♫•*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*Happy ¸.•*¨`*ི♥
    妳好, 朋友, 開心又到星期一, 祝妳快樂安好。謝妳一同分享!
    [版主回覆08/20/2012 10:40:20]早晨! 週一愉快 ^^

    回覆刪除
  19. 蜓子...................2012年8月20日 晚上10:54

    嘻嘻,,不開心很多人都會吃東西..我就不會,,,,,,,,,,,
    [版主回覆08/21/2012 10:27:09]你時常都快樂啊! ^^

    回覆刪除
  20. 謝謝分享!
    步行容易做,祝願身體好!
    [版主回覆08/21/2012 10:29:43]早晨! 步行是日常動作啦 .. ^^ 我知要勤力才可瘦的 .. 週二愉快!

    回覆刪除
  21. Good ! Let me try ! :D
    [版主回覆08/21/2012 21:38:22]祝你成功 ^^ 晚安

    回覆刪除
  22. 哈))))) 我開心又係食,唔開心又係食。
    [版主回覆08/21/2012 21:40:51]你煮餸叻好自然經常食啊! ^^ 煮個健康餐一定掂! 晚安!

    回覆刪除
  23. Hello~
    好耐冇黎你到啦:)
    我逢星期六去游水或者跑步,
    E家就專注跑步因為學校十二月有長跑比賽~^^
    [版主回覆08/22/2012 17:00:11]真的有陣子沒聯絡 ... 現在 8月 那麼早就準備 12 的比賽好認真啊! ... 美化玩到悶, 我想也做做其他也好呢! ... ^^

    回覆刪除
  24. Pandora 香傭講法文2012年8月22日 晚上11:50

    食apples也好的^^
    [版主回覆08/23/2012 10:58:31]食萍果有潤腸作用, 從前不吃的, 現在知道了間中會吃, 昨晚都吃了 ... ^^

    回覆刪除
  25. 減肚腩都有更多種方法, 真係好喇, 一定要試試至得, 多謝你提供方法喎.
    [版主回覆08/23/2012 11:03:45]早晨! 減肥是女人終身事業啊!

    回覆刪除
  26. 火鳳凰自言自語2012年8月23日 晚上11:55

    不開心有人會吃東西..又或者冇胃口吃東西,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  27. 我唔開心o個陣,都會食o野發洩 ~
    [版主回覆08/25/2012 11:37:34]美食的一項好功能 ^^ 吃了之後就有力量決解煩事! ^^
    .
    祝週末愉快 !

    回覆刪除
  28. 日清杯麵香辣味,賣飛佛....
    [版主回覆08/30/2012 22:46:16]這個不太辣我都食到 ^^ 濃心的泡菜麵都幾好味!

    回覆刪除
  29. 飲薄荷茶及飯後飲少少「蜜糖+蘋果醋」都有用架...另外...每星期可以飲一大樽地MOON的西梅汁....冇加糖個隻.....另外...水果一定要空腹食才有效...即飯前一小時OR飯後3小時...又另外...要戒晒汽水、雪糕、CAKE、白砂糖及所有的凍和生冷食品....^^
    [HHuman路人甲回覆09/21/2012 23:50:50]我係用<亨氏....即H字頭..>個牌子的蘋果醋的...好多時將2亳升的佢混入了一大杯蜜糖一飲完未幾已經會排毒...而且幫助消化...
    [版主回覆09/21/2012 21:41:37]好詳細 .. 有時間都學吓弄果醋先 ^^

    回覆刪除