2012年5月26日 星期六

幾歲開始不穿裙 ?


上個星期日晚上看到一個節目講 TB, 女扮男不穿裙! 一個主持講到曾覺得穿褲方便, 便不穿裙! .. 對呀!

少時剛出來有個女仔沒見過穿裙的我, 一天在商場看厨窗, 聽到近距有 Girl Talk: 好靚仔呀! 你望看人家幹什麼? ...

過幾天短髮的我一身白衫白褲上班, 下車時有個女仔看着我扭身扭世、霎眼嬌! ... 我咁"英偉"的嗎??

也聽過男的在打賭我是男是女 !! ...



一定要穿多點裙子讓她看到 ... 那天在不遠處聽得她說: 哎吔女仔嚟加!



短的、長的、連身的、牛仔的、吊帶、雪紡花裙、傘裙樣樣都著過!

有次在巴士樓梯企, 有女仔拍我膞: 下面有人在偷你窺! 我趕緊修緊裙子的腳! ... 到現在人大了, 都沒穿裙的衝動!

一胖友人肥時差不多二百磅, 後來到社區中心做運動減了廿磅, 我勸她說: 胖人穿裙子都可以好看的 ... 打從認識近廿年都沒見她穿過裙!

做敎師的表妹, 多年除了上班就不穿裙, 被姨說男人婆! 結婚了又見她開始穿裙 ... OK 喎!

10 則留言 :

  1. Pandora 香傭講法文2012年5月27日 凌晨1:39

    我鍾意著牛仔褲^^
    [小睛  回覆05/27/2012 21:20:49]ME TOO,我真係未試過出街著裙 (細個另計)
    [版主回覆05/27/2012 10:30:06] 牛仔褲拿起就穿出街, 好方便呀!

    回覆刪除
  2. 真的著褲舒服啲.. ^^
    [版主回覆05/27/2012 10:31:43]早晨! 著褲行路都走得大步D ^^

    回覆刪除
  3. 謝謝分享啊! 我都好耐冇穿裙喇!
    [版主回覆05/28/2012 11:02:44]早晨! 我收起的裙諗都不知幾時見光了!

    回覆刪除
  4. 主要是跟著社會意識和服裝潮流走吧 ...
    [版主回覆05/28/2012 21:53:05]明了! 像我不覺得低腰褲好著, 就是因少其他選擇而買了!
    [葉子回覆05/28/2012 18:23:22]我的所謂潮流, 有時是消費者被迫要買時下的服裝, 因為可選擇的不太多, 即是受時下潮流所帶領了~
    [版主回覆05/28/2012 18:09:40] 香港很自由穿什麼都沒限, 人大了, 我很少跟潮流走了!

    回覆刪除
  5. 土耳其他他 - TATA2012年5月28日 下午2:53

    午安!
    哈哈, 其實我細個反而唔鍾意著裙, 大個左反而鍾意!
    。◕‿◕。週一愉快! ◕‿-
    [版主回覆05/28/2012 18:13:22] 你相公定會讚你穿裙好看的, 鍾意多穿裙是必然囉!

    回覆刪除
  6. 過去著裙多D, 依家覺得著褲方便D,便好少著裙了...
    [版主回覆05/28/2012 21:54:26]晚安! 我現在出街都全是穿褲的 lu !

    回覆刪除
  7. 久沒穿裙,現在間中穿都忍唔住要搭多條legging/牛仔褲...
    結果都係著緊褲...
    [版主回覆05/29/2012 11:00:35]早晨! 現在的 legging 幾多款, 又幾靚! 但幾熱囉! 穿迷你裙又要打底, 覺得倒不如穿長裙 ^^

    回覆刪除
  8. 生左個囡之後無著過裙啦。
    [版主回覆05/29/2012 11:04:40]早晨! 帶小孩穿褲方便點呀! 待她長大點可作孖妹扮靚, 幾好啊!

    回覆刪除
  9. 我也久未穿過裙了,主要是貪方便。
    穿短裙的美少女,其實要好小心,這個世界到處都有偷窺的色狼!
    [版主回覆06/01/2012 11:26:15]早晨! 穿短裙是涼快, 為了防走光都得加打底褲, 變了裙褲了!!

    回覆刪除
  10. 女性始終穿裙靚啲!穿衭就型或方便,我兩樣都鍾意。
    [版主回覆06/07/2012 20:58:42]晚上好 穿裙斯文靚D, 穿褲又確實方便 ^^

    回覆刪除