2012年5月29日 星期二

賊! 我的圖好用嗎?



最近我發現有我自制、自用的小圖被偷, 這些圖是放在我私人箱簿的!! 不是公開的圖 !!

標題圖、背景圖又偷, 那時我剛打算轉版都沒揚聲!!

新的背景又偷, Y blog 升級後版位不同以前, 很難找到像我劃到恰好配對欄位用的, 所以專程來偷翻我個人的碼, 從 Css 裏抄走圖址偷用 !!!

現在標題圖我都打上自己的網址, 佢偷得背景, 諗一 Set 的標題圖給拿去改用了!!! 無恥!!!

這些圖都是我劃了很久, 設計、合成、改了又改, 改了多次才成為我個人專用的版面! 只用在這 blog! 原圖、原檔都在我處!

我在相簿裏見到紀錄的, 別以為沒有人知!!! 圖片流量是用去我 Bandwidth 的!



一天有 251 次 views, 我的 blog 是沒有這麼多瀏覽紀錄的!!!


怪不得在小編處看到有人從 Sina 過來 Yahoo 駡抄竊, 駡侵權!!!

除了我, 誰人拿用我的私人圖都是賊, 給發現定交小編或客服處理!!!

11 則留言 :

  1. 尊重個人創作, 雅姬蘭.... 我支持你~~
    [版主回覆05/30/2012 10:26:24]早晨! 多謝支持, 祝美愉快的一天!

    回覆刪除
  2. 支持原創..支持你
    [版主回覆05/30/2012 10:27:26]早晨! 多謝支持! 祝開心愉快!

    回覆刪除
  3. 可惡也....
    [版主回覆05/31/2012 10:43:59]早晨! 亞虎真要正視抄風 !! 聲名狼藉 ...

    回覆刪除
  4. 賊!週末愉快!
    [StoryTeller回覆06/01/2012 19:24:35]哈哈...... 他是小偷。我希望你有個愉快的週末!
    [版主回覆05/31/2012 22:20:53]祝個"賊" .. 祝我週未愉快吧! same same 啦!

    回覆刪除
  5. 希望雅虎正視問題!
    [版主回覆06/01/2012 11:20:00]亞虎最常用的處理投訴手法是叫人提供圖片... 但基本的設施都做不好!!

    回覆刪除
  6. 首次過訪,就見到你好氣憤,被偷了真是生氣,不過不要嬲壞自己,希望雅虎雖傻,能處理你的問題。
    [版主回覆06/01/2012 11:22:44]觀亞虎現在的作風好像由班後生仔女主理, 真係傻傻地 ...

    回覆刪除
  7. 雅姬蘭.. 我也投訴過, 要到雅虎香港 服務中心; 直接檢舉才行 !
    處理快捷, 丫烏即時作警告.. 哀人不識死, 還來騷擾,
    結果.. 封佢 blog !
    [版主回覆06/03/2012 18:50:20]之前去小編投訴過抄竊, 無反應!! 原來真的要去客服填表, 識做! ^^

    回覆刪除
  8. 支持你,一路告到底。
    [版主回覆06/05/2012 11:26:29]謝謝支持! ^^ 讓意念公平發揮

    回覆刪除
  9. 又抄,真唔知醜!想用点解唔識問下你??!!Sigh!
    [版主回覆06/07/2012 20:56:01]佢呢D人偷偷摸摸抄有戰利感吧! 可悲!

    回覆刪除
  10. 支持原創,但總逃不過小白,其實這樣只會搞到無人再敢編語法,版我已編了有十個,就是太多小白,搞到我都無晒心機.現在 Photobucket 又轉了
    [版主回覆06/08/2012 17:09:52]唉! 我現在仍未找到個賊 .. 唔好轉版轉得咁顏, 免益了小白 !! 找到證就交比客服, 唔好同佢勞氣 ..
    .
    環境轉了, 調較自己心境, 變通就會覺得好過些! 有限制咪趁機做小 D 囉! 輕鬆輕鬆 ..
    [Sarah回覆06/08/2012 14:21:27]個個走晒, YBlog 今次升級失敗,話時話,你影底小白卜的相,最緊要影到佢個網址,然然公諸於世,去小編日日投訴,不過好多時小白有幾個卜,我都試過比人滋擾,我全部影底晒,有時真忍無可忍,之後我 PO 晒上網,再去投訴。
    [版主回覆06/08/2012 10:47:36]創作是由心的, 放上網的放輕省吧! 但發覺佢幾乎整個版抄!!! 怎不怒呢!!! 捉到佢, 送上客服定要佢關 blog !!
    .
    yblog 是不濟但也有我的創作空間! ... 你不要只顧奇摩呀! 在這裏只抱怨, 唔得架
    .
    Photobucket 按着圖/點選就見到 delete 選項了!
    .
    我都打算少上網, 用電腦多手都痛了!
    [Sarah回覆06/08/2012 02:14:18]Upload 後 無得 delete ,按大圖又出得小幅,無心機.

    回覆刪除
  11. 我好彩走得快,吾使煩
    [版主回覆06/09/2012 20:43:41]You're wanted !!

    回覆刪除