2020年10月26日 星期一

醫生說的靚字是什麼

原來(醫生答的)收據上顯示的數字由左至右分別代表上、下壓和脈博! 她說很 "靚"!
 
 驗血結果也給過個 "靚" 字!
 
機器度出來的高度, 比少年時 "矮" 了! 是上了年紀關係嗎?
 
上星期五去家庭醫學科覆診, 講極個醫生堅持己見, 好像唔做唔錯!
 
她 推翻我指出的患處和上次醫生的正確診斷, 最怕這種講個 "我" 字又自我中心的人! 不知她給的藥膏能否有幫助, 不用再覆診啦!

有人見到廿來歲的年青醫生就說恐怖, 怕經驗不足是人之常情! 說某間醫院的醫生老啲, 好的 ... 

但我知當中有人性格上的自私是年紀不能改變, 有點走不出內心世界, 怱略眼前的現實, 最好不要當要職!

常特出個 "我" 字又自我中心的人最好先修理自己!

經過商場影的迪士尼 BB 超可愛! 童稚的嘴臉逗人喜愛, 色彩分明叫人開朗!

不用想 ! 畫面帶來歡樂!

7 則留言 :

  1. 真係好靚女呀! 如果無食藥控制,你的血壓保持得好好

    回覆刪除
    回覆
    1. samwei,

      純天然的 :) 我無吃藥來控制血壓架! 平日吃的少油少煎炸有功吧! :)

      刪除
  2. "靚"
    "矮"
    家庭醫學科覆診
    醫生慳
    堅持己見
    唔做唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 大夫,

      來正字好丫! :) 不過你中醫用什麼測血壓呢?

      刪除
    2. 望聞問切
      切診直接測血壓
      要數據
      德國水銀血壓計最準

      刪除
  3. 我阿媽都係咁,一少食糖份嘅嘢同埋食少啲煎炸嘢個數字都會靚!😸

    回覆刪除
    回覆
    1. 狂小子,

      係咁咪好囉! :) 你都一齊咁樣 keep 啦!

      刪除