2019年1月26日 星期六

士多啤梨芝士慕絲凍餅

Strawberry Cheese Mousse Cake 它出世啦! 昨晚還擔心出來效果會否過稀添!

用料比例是自己猜出來的, 作法簡易! 結果勝利! 味道、質感和色相不錯! 都恰恰好! 滿意! 👏

預先準備:
a. 薄忌廉買回來放雪櫃裏過夜, 不需打發!

b. 餅底: 把消化餅放入保鮮袋內, 用麵粉棍壓碎, 並混入碗中巳切碎的牛油攪拌均勻, 倒入餅模中弄平, 放雪冷凍成餅底!

c. 把魚膠片鬆散薄薄的剪細碎! 或用凍水浸軟魚膠片, 把之取出隔去水略弄乾備用!

d. 柞 2 茶匙檸檬汁‧

e. 士多啤梨砌碎用 blender 柞成 100ml 果汁, 加入檸檬汁略打勻!


餅底 :
消化餅 ----------- 38g
無鹽牛油 --------- 25g


慕絲材料 :
片裝芝士 .......... 90g (4 1/2 片)

椰奶 .............. 約 38ml (半包, 可減少許!)

砂糖 .............. 1 1/2 湯匙

薄忌廉 ............ 200ml

士多啤梨 .......... 100ml

檸檬汁 ............ 2 茶匙

魚膠片 ............ 5g


裝飾材料 :
少許士多啤梨砌片 + 少許藍梅醬



做法 :

1. 煮滾適量熱水備用

2. 撕開芝士片成小塊放大碗中, 加入椰奶在另一外置的大碗中的熱水中座溶‧

3. 順次序把材料"獨立"加入攪拌均勻至溶化: 砂糖、薄忌廉、士多啤梨+檸檬汁、魚膠碎片/軟片

Tips: 材料溶不掉便要換熱水, 若慕絲糊最終溶得太稀, 便等略回温, 輕輕攪拌至相中流動的糊狀!

4. 把慕絲糊倒入餅模中, 上下用碟覆蓋, 放入雪櫃冷凍約 6 小時!



5. 切少許士多啤梨片 + 少許藍梅醬作裝飾美化用‧



6. 從雪櫃拿出凍餅, 把之放到承托物(罐)上, 輕輕壓下餅模, 慢慢推出!



7. 完全脫模, 先看清美美的手作, 食慾來了! 哈! 哈!



8. 凍餅切件並享受滑滑的作品, 讓味蕾讚頌用心而成的美味! 又可放些士多啤梨切片/藍梅醬伴碟!


12 則留言 :

  1. 回覆
    1. samwei,

      謝讚! :D 凍餅整得靚是個驚喜, 加强了信心啦! :)

      刪除
  2. 回覆
    1. Key Case,

      相片影得質感不錯, 真的好食咖! :)

      刪除
  3. 好靚呀!令人食指大動!讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella Luk,

      謝讚! :) 對初試成功的我尤為感動, 眼裏出西施! 哈! 哈! XD

      刪除
  4. 妳喜歡整嘢食,仲整得咁靚,我好懶的,唔會郁手自己整

    回覆刪除
    回覆
    1. Ruby2149,

      唔使做有得食當然好啦! :) 當你發現煮食的樂趣, 動力便自然而生了! 謝讚!

      新週愉快!

      刪除
    2. 我有條懶筋,呢條懶筋應該都挑唔起我啲煮食樂趣架喇,依家我老公要我學煮餸,我都想死呀

      刪除
    3. Ruby2149,

      要煮一日三餐有時真的很累, 不過慢慢學不難 ... 當然間中出街食呌吓啦! 就自己 ... 妳掂的! :)

      刪除
  5. 回覆
    1. Gael,

      我都鐘意士多啤梨凍餅的顏色/組合, 幾靚的! :)

      刪除