2011年9月11日 星期日

自制冰皮月餅 超簡單!

在網上看到有人做冰皮月餅好想自己整吓, 經過商場發現有冰皮粉賣, 問過又不用煮的, 即試着撥電問一下朋友有冇沒興趣一起做!

好運的是朋友剛巧跨區在附近... 一起到糕餅材料店買了材料、模具等, 合共 $160.- 多元! 難得是她包了模具留用, 分賬我就省點錢!

翠天下午到她家做餅, 我們都是第一次做月餅, 很期待呢! 她家用具齊全, 應有盡有!   嘻! 嘻!

先將奶皇拿出, 解凍約半小時; 冰皮粉加熱水攪勻, 已頗用力! 再加菜油攪伴成冰皮, 這次由我攪, 發覺皮粉拉力很強, 真的要用很用力! 手都軟!




朋友一邊搓圓奶皇, 冰皮給我攪成很滑的樣子, 各分成 18 份, 擀平冰皮把奶皇餡包起來! 印模入盒, 放入雪櫃約半小時, 食得!



入了盒發現沒下烘粉... 朋友說不用啦, 防黏手之嘛, 我說: 防食餅黏手, 應該是酒在餅上面的! 朋友說: 不用啦!... 最終沒下烘粉...

試食, 好味! 跟街上買的沒分別! 高高興興的拿了2盒共8個回家, 自己吃, 侄兒也吃: 好味!

這次嘗了我做餅的夢, 親手做我喜愛有茄菲貓樣子的冰皮月餅, 真是完美呢!

10 則留言 :



  1. 靜傲廣寒嫦娥未悔偷靈藥
    徒勞伐桂吳剛耗力恍若痴
    無語搗藥玉兔默默安孤寂
    傳誦佳節人間歲歲樂歡愉
    午安 中秋快樂
    [版主回覆09/11/2011 19:20:00]好雅緻的圖及詩, 謝謝! 中秋快樂!

    回覆刪除
  2. 能自己做月餅,好玩又弁開心呢!
     
    祝你中秋團團圓圓,快快樂樂!
     

    [版主回覆09/11/2011 19:21:00]中秋玩得開心 D 啦!

    回覆刪除
  3. 哗,自己做饼,更有应节气氛!
    [版主回覆09/11/2011 19:24:00]的確做得又食得很開心!  中秋快樂!

    回覆刪除
  4. 自己親手做月餅,感覺更覺開心好味 祝中秋節快樂
    [版主回覆09/11/2011 19:27:00]是呀, 很應節又好玩的節目! 第一次即成很開心! 謝謝! 中秋快樂!

    回覆刪除
  5. 雅姬蘭中秋節快樂!
    [版主回覆09/11/2011 19:29:00]謝謝你可愛的圖,  中秋快樂!

    回覆刪除
  6. 利害呀!你真是很勁,這個也是自已整,都好似幾好玩喎!祝中秋節快樂呀!
    [版主回覆09/11/2011 20:41:00]材料連、模具(單款) 共$100.- 多咋, 用不到一個鐘就做起了! 簡單又好味, 你都試下應節啦! 中秋快樂!

    回覆刪除
  7. 昨天忘记送祝福过来,今天记得了,就是要跟你说中秋节快乐呀!
    [版主回覆09/12/2011 20:39:00]Um ...

    回覆刪除
  8. 可可貓的活板門2011年9月12日 晚上11:45

    中秋節快樂﹗
    [版主回覆09/13/2011 10:26:00]食得開心D!

    回覆刪除
  9. 自制冰皮月餅超勁
    [版主回覆09/14/2011 12:28:00]你煮餸都好叻架喎!

    回覆刪除
  10. 冰皮moon cake好食ar!~
    [版主回覆09/15/2011 16:43:00]平時作冰皮吃都得架! 好味!

    回覆刪除