2011年8月14日 星期日

自制雜果沙律

夏天真太熱, 有時不想吃飯, 做盆沙律放在雪櫃放涼等吃, 實在是償心樂事!

買了沙律醬至今巳做了三次啦! 選了頂好牌, 價錢較平, 比奇妙醬味平, 啱我!

罐頭初次選了地們的熱帶水果, 味比較淡, 還是用雜果 cocktail 好吃得多!

先用放涼的熟水沖洗, 滴乾水, 這會更好吃, 做起的沙律沒這麼多出水! 不然倒去糖水就混入其他材料, 會過甜的, 還覺得有點"拿"! 

青瓜選用小青瓜, 切小粒, 吃起來夠爽脆! 不要買大青瓜, 比例不好就壞了齊盆沙律的美味!

薯仔中小型就夠了, 薯粒有薯味外, 吸叫了果味又很好吃,  吸了水份, 能使沙律減少出水! *(用壓力煲煲薯仔比較慳火)


加些新鮮啤梨、蘋果等增加鮮果味, 增加份量又爽口! 記著留待加沙律醬前才切, 令少出現氧化和轉色! 好看得多

沙律醬不用太多, 邊伴邊着量忝加, 份量隨意, 均勻就好啦, 吃多會肥!



放入雪櫃放涼後就有健康的美味的自制沙律吃啦, 顏色鮮艷, 很開謂啊!

*       *      *      *
間中一天, 兩天素食還可清清腸胃, 排毒美顏, 實在是簡單又有益的好食法呢!

還有一篇沙律制作 請按此前往參看: 牛油果 豬扒三文治 田園西沙律

3 則留言 :

  1. 颜色很漂亮,看了好想吃!
    [版主回覆08/14/2011 21:28:00]睇得開心, 食落透心涼呀!

    回覆刪除
  2. 講起整嘢食,我簡直是白痴,haha
    [版主回覆08/17/2011 21:02:00]津沙試着做就會了, 超簡單的! 平常我都沒下厨!

    回覆刪除
  3. Welcome To My Rose Garden2011年8月28日 晚上7:45

    I like.
    [版主回覆08/28/2011 22:14:00]夏天好鐘意沙律架! ^^

    回覆刪除