2011年8月22日 星期一

求教 懷疑有黑客入侵 PULSE

因上一個卜 blog 發現有黑客入侵已經廢掉, 令我心痛不巳!

今次又發現異常, 先講正常的更新, 如圖, 應該有標題, 有內文簡介


但是竟然發現有如下這個情況, 冇標題, 有"一點" 的連結通向我 blog, 做為 blogger 的我們沒有版面可變更 PULSE 的更新情況, 便不能用 CSS 去做個連結, 究意這些改動是誰人所為??


此人一定能夠而且很熟悉 yahoo 的內部操作, 如果不是的職員便是黑客!!!


有兩篇關於我較為私人的文章, 提及我家庭狀況, 私人物件相的網誌的更新狀況沒有出現!

以我經上次被人偷 blog 的經驗推測, 可能現在又有人在偷 blog, 所以在我的較為個人的更新做手腳, 使我的個人網誌消息不能傳到可疑黑客的朋友裏, 籃精靈 + 珠片鞋   痛 嬸嬸的信以免敗露真相!  

這個情況對我不只是沒有更新情況般簡單, 還嚴重阻礙, 扞與, 操控我與外界的溝通、表逹, 簡直嚴重!

各位 請問有沒有這情況! 這疑點怎麼解釋??

6 則留言 :

  1. 我没遇过这种情况,但我很疑惑,就算有人偷blog,是偷来干嘛?
    [版主回覆08/21/2011 14:11:00]心理有問題的人要扮演別人才覺得好過! 有些網友回覆: 有些人偷相片, 抄網誌, 飾演另一個人, 扮別人講感情... 我都理解啊! 真恐怖 ...

    回覆刪除
  2. 恐怖又可怜哦!
    [版主回覆08/21/2011 20:41:00]點解受害的是我! 就是生活不開心, 希望在網上可以開心! 這樣給搞, 就快揭斯底理了!

    回覆刪除
  3. 我都無遇過同樣問題,但 upgrade 之後試過收到人地嘅回應,意思係果封回應 e-mail 應該唔係回應我架。不過因為早就知道網絡唔係一個安全嘅地方,所以我從來唔會放好私人或好重要嘅嘢上 Blog 度,唔見左、被偷用都會有大損失嘅問題果種,不過仍然好多謝你提醒,我會更加注意自己所寫嘅嘢

    回覆刪除
  4.  打漏左,應該係被偷左都唔會有好大損失至係 ^^
    [版主回覆08/21/2011 20:49:00]我都這樣想過, 但這裏分享是公開的, 不預期別人會偷, 以後自己都會小心點了! 升級後的回應, 別人可對在其他 blogger 的回應加以回應, 似除自己以外的人自問自答, 不太好呢!

    回覆刪除
  5. 早安呀!
    [版主回覆08/27/2011 18:04:00]謝謝到訪 !

    回覆刪除
  6. 沒有這情況呢!  不要太介意, 對自己不好! :)
    [版主回覆08/28/2011 22:18:00]知啦, 謝謝! 我會間中 check 有否異樣, 翻出更新, 有可疑事都無法作怪啦!

    回覆刪除