2011年7月17日 星期日

你們長髮短髮的?? 理髮

在網絡上碰到的網友多是見到文章不見面的, 那你們是長髮還是短髮的呢?

我原來愛留長髮, 冬天保暖, 夏天遮擋頸部, 不被陽光直曬, 涼快一些! 扎起馬尾, 撥向後就成! 為了避開某個不喜歡的人, 決心把長髮剪掉, 免他認到我!! 之後一直留着短髮!

一天逛過兩店所熟的師傅都不在, 一個辭了工, 一個旅行去了! ... 於是走到 50蚊 的日本原創單剪專門店試試!


用八逹通付費, 不收現金, 寫明用 10 分鐘時間, 當然沒去計啦!



頭髮用噴水略濕, 不洗頭的(回家之後洗頭的啦!), 有點不慣, 剪工尚算 OK, 這次剪得還好過認識的髮型師! 又便宜!




一邊剪還有腰下的電視可看都幾有特色架!

沒水洗頭碎髮怎算呢? 年青的 barber會用有刷子頭的吸管來吸走的, 不過用力過度都幾痛!

遇到這樣要叫佢輕力點啦!

7 則留言 :

  1. Pandora 香傭講法文2011年7月17日 下午4:53

    50蚊, 係抵ar!! (could u please add me? thanks)
    [版主回覆07/17/2011 17:08:00]間中試吓都幾好架! Sure, marked by either one is the same!

    回覆刪除
  2. 小女子瞓啦
    [版主回覆07/18/2011 11:46:00]午安! ^^

    回覆刪除

  3.   幾好玩噃.. .

    [版主回覆07/18/2011 14:21:00]想你是說玩生日倒數計吧! 謝謝呀!   你的圖自己做嗎? 幾靚!... 但對欄位濶了點啦!   迫出玩 scrollbar 了!

    回覆刪除
  4. 朋友試過,也說不太差!
    [版主回覆07/19/2011 18:33:00]仲剪得好快忝 ^^ !... 好開心見你返 Y blog

    回覆刪除
  5. 日本潮流但派上用場的服務!
    [版主回覆07/21/2011 22:45:00]店內人少時去剪髮真係幾好架!

    回覆刪除
  6. 日本也有, 但我未試過.  我也想有一頭長髮, 可是髮弱而且質不好, 最好給我一個高質兼有型假髮就不用煩!
    [版主回覆07/22/2011 20:33:00]我頭髮多, 天生有點曲, 不聽話的, 打理也有點煩尼! ^^

    回覆刪除
  7. 可可貓的活板門2011年7月22日 下午6:45

    我家附近一間好多人去剪架.....我D頭髮太厚, 10分鐘一定剪唔完
    [版主回覆07/22/2011 20:35:00]一樣厚頭髮喎! 去到叫透薄, 剪剪, 過10分鐘都不額外收費的呀!

    回覆刪除