2011年5月14日 星期六

清湯牛腩麵之比併

牛腩邊種好吃呢! 咖喱牛腩好味! 蘿匐蚊牛腩又好味! 麵店的一般味精味!...

最愛是清湯腩了, 凡是做得好的店都必定多人客, 有些還有人龍, 人們好似不用付費的排着隧!

一天在吃麵常到的傳麵吃牛腩米, 吃後問呀姐: 問解今日的牛腩不是皮便是骨似的?

姐: 你叫邊腩呀? 答: 沒有呀! 像平時一樣叫牛腩囉!
姐: 下次你叫沙腩或坑腩靚好多架! 答: 哦!


坑腩 - 影相時將魚片排過架!




沙腩
果然靚好多, 好味! 這家一向味道不錯, 至愛係佢啦! 有肉味, 湯底清甜, 每次吃後都覺得回味! 加凍寧茶, 叫碟油菜, 總數都是 34 蚊啫!



士林的紅燒牛肉麵 - 每次都很腍, 牛根都好冧, 醬油味湯底, 麵彈牙, 正! 又有最愛的薄菏奶茶, 茶餐價只約 $33.-, 低食!



天后的華姐清湯腩, 不少人愛戴! 有肉味! 湯底清甜, 有少少醃過的酒味, 正! 幾特別!

唯那天可能是晚間, 好的部份早買掉掛! 腩肉比較細碎, 不太腍! 腩米 + 可樂 $36.-, 吃了點舖租...或許下次早點去排隧吧!

4 則留言 :

  1. Pandora 香傭講法文2011年5月15日 晚上9:58

    正呀!
    [版主回覆05/16/2011 17:06:00]好味架!

    回覆刪除
  2. 睇落好似好好味咁嗃 而家出去食一餐真係閒閒地都要最低消費$40以內,唉~~~
    [版主回覆05/18/2011 21:51:00]最愛清湯了呀! 什麼都加真要精打細算呀!

    回覆刪除
  3. 我都係喜歡清湯腩
    [版主回覆05/25/2011 16:18:00]都係呀! 看似簡單的款式, 要弄得好吃才巧工夫啊!

    回覆刪除
  4. 可可貓的活板門2011年6月5日 晚上7:30

    我都喜歡清湯腩, 特別是越南的
    [版主回覆06/06/2011 22:00:00]越南的生熟牛肉檬都好吃呀!

    回覆刪除